Nyttig information for

Forhandlere

B2B Shop

Thuesen Jensens B2B-shop er forbeholdt vores forhandlere. Shoppen indeholder alle aktuelle varer med oplysning om nettopris, retningspris, kollistørrelse, lagerstatus m.v. samt mulighed for at se tidligere ordrer, ordrestatus og meget andet.

Brugernavn og password fås ved henvendelse til Kundecenteret, der også er behjælpelige ved evt. problemer med at logge på eller lignende.

Mediecenter

I Thuesen Jensens B2B-Portal er der adgang til at downloade produktbilleder og logoer i enten 300 dpi (trykopløsning) eller 72 dpi (webopløsning). Desuden kan der være forskellige tekster og andre produktinformationer. Billederne hentes som en komprimeret fil (zip), og der er mulighed for at sende denne fil direkte til en anden modtager – fx et reklamebureau eller en avis.

Skal man have adgang til det fulde sortiment inkl. fx ens egne private label produkter, skal der anvendes login.

Miljøbilleder for udvalgte brands findes i ekstern billedbank.

Pressemeddelelser

Et højt prioriteret fokusområde for Thuesen Jensen AS

Thuesen Jensen anvender pressemediet i meget stor udstrækning som en direkte salgssupport på alle primære brands. Der bliver hvert år udsendt flere hundrede pressemeddelelser med tilhørende foto, foruden deltagelse med eksponering i konkurrencer, hvervepræmier, sponsering etc.

Desuden afholdes møder og arrangementer med de fleste forlag og magasiner, hvor produktnyheder bliver præsenteret og demonstreret.

Det betyder masser af omtaler/eksponeringer i ugeaviser, aviser, ugeblade og boligmagasiner, foruden product placement i en lang række TV-udsendelser og film.

Desuden opdateres individuelt for flere brands løbende på både Facebook, Instagram og Pinterest med nyheder m.v.

Såvel PR som sociale medier vil også fremadrettet være højt prioriterede fokusområder for Thuesen Jensen.

Vi lancerer 360° – næsten som at være der rigtigt

Det virtuelle showroom

Velkommen til vores virtuelle verden. Hent din inspiration hjemmefra i vores 2.000 m2 store showroom via vores nye virtuelle univers. Du kan besøge os døgnet rundt, uanset hvor du befinder dig i verden. Opret forbindelse med din pc, smartphone eller tablet, og lad dig inspirere af det brede udvalg af indbydende og stemningsfulde miljøer. Du navigerer med hjælp fra et antal pixels, som tilsammen skaber en 360-graders visning af den fysiske udstilling.

Logistik

F&H Group A/S har Skandinaviens mest optimale logistik inden for branchen

Vores team af medarbejdere i logistikken arbejder dynamisk og effektivitet. Det skal helst virke, som om alt fungerer helt automatisk – så har vi ydet dig den allerbedste service. Lageret er bemandet 24 timer i døgnet og udstyret med den nyeste teknologi indenfor bl.a. ’Pick by Voice’ og Axapta 2012.

F&H Group kender behovet for at matche krav og ønsker til mærkning, emballering og levering, og vi leverer dagligt til alle butikker og forhandlere i hele Skandinavien via vores stærke distributionsnet.

Der kommer årligt ca. 4.500 lastvognstog til og fra F&H Group’s centrallager i Viborg, der med sine i alt 40.000 m2 har mere end 55.000 pallepladser.

Lageret rummer mere end 15 varenumre med en udskiftning på ca. 20 % om året.

F&H Group A/S har handlet med Asien siden 1945 og var blandt de allerførste danske grossistvirksomheder, som tog dertil for at trade. Logistik har derfor altid været en naturlig del af vores forretningskoncept og spiller i dag en vigtig rolle i helheden.

Du er altid meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål vedrørende logistik.