Kickstart din dag med ny blender fra KitchenAid

KitchenAids high performance blender er den perfekte køkkenhjælp til dig, der ønsker fuld frihed til at udfolde din inspiration og kulinariske evner i køkkenet. Den kraftfulde blender klarer alle opgaver, du kaster i den med et blændende resultat, hvor alle de gode og friske næringsstoffer bevares uden spild.

Blender til alle dine behov
Med en særdeles kraftig intelli-speed motor på 3 HK er du sikret fuld kontrol og stabilitet i din mad-lavning, så du aldrig behøver at gå på kompromis med kvaliteten. Uanset om du blender, hakker eller moser hårde ingredienser som nødder, is eller de sprødeste grøntsager og den friskeste frugt, så klarer blenderen opgaven. Og ved at kombinere en kraftig motor, et tykt optimeret knivbladdesign og en innovativ indre blenderkande har du en blender ud over det sædvanlige.
High performance blenderens ni forskellige indstillinger og pulsfunktion sikrer, at du kan lave lige hvad du har lyst til – lige fra at blande saucer og vinaigrettes til dip og pesto til hele nødder og grønne urter. Blenderkanden på 1,65 liter sørger for, at du har plads nok til selv de helt store mid-dagsselskaber, når du skal sammensætte et lækkert festmåltid.

Innovativ high performance-teknologi
High performance blenderen er skabt i klassisk KitchenAid Artisan-design i formstøbt metal i højeste kvalitet. Den patenterede 4D-kniv med asymmetriske knivblade blender fra fire forskellige vinkler og trækker selv de største og hårdeste ingredienser ind i blender-hvirvelstrømmen. Det er derfor ikke så underligt, at KitchenAid giver hele 10 års garanti på blenderen. Vær klar til at blive inspireret til at opdage nye smage og teksturer med KitchenAids high performance blender!

High performance blender – kort fortalt
• Kraftfuld motor på 3 HK
• 1800 w
• Asymmetriske knivblade i rustfrit stål
• 1,65 liter BPA-fri kande
• Blenderkande, låg og aftagelig fatning tåler opvaskemaskine
• Formstøbt metalbase
• 10 års garanti

Om KitchenAid
Siden introduktionen af den legendariske standmixer i 1919 og den første opvaskemaskine i 1949 har KitchenAid bygget på arven fra disse ikoner til at skabe et komplet produktsortiment – fra køkken-redskaber til apparater store som små, der yder en professionel præstation, og som er designet til den passionerede gourmet. KitchenAid fejrer sit 100-års jubilæum i 2019.

KitchenAid Artisan high performance blender fås i mat sort og mat hvid. Vejl. pris kr. 4999,95 kr.

Se KitchenAid og find priser HER

Miljøbilleder og pressetekster kan downloades via linket nedenfor:

Imagebank