Epicurean - Nyt design på bordet

Epicurean fremstiller serverings- og skærebrætter skabt i miljøvenligt træmateriale med fantastiske egenskaber og godt design. Epicurean lancerer nu en række nye serveringsbrætter og smørknive.

Epicureans skærebrætter har alle de egenskaber, som et skærebræt bør have: De tåler så høje temperaturer, at du kan bruge det til frasætning af varme gryder, samtidig med at de er skånsomme mod knivens skær, hygiejniske i brug og fuldstændig vedligeholdelsesfri – fremstillet i USA.

Nye serveringsbrætter med elegante nitter
Epicureans kendte, handy serveringsbrætter har fået en eksklusiv opgradering i farverne natur/sort, hvor håndtagene har fået messingnitter, der er speciallavet i Chicago for Epicurean. Skære- og serveringsbrættet skader ikke kniven, når du skærer dine retter ud.

Nye smørknive i tre nuancer
Dette kan hurtigt blive et af dit køkkens mest anvendte køkkenredskaber. Knivens elegante kurver passer perfekt i din hånd, mens det brede knivblad gør det muligt at komme endnu mere smør, syltetøj eller ost på. Rengøring af smørkniven er nemt, da den som alle Epicurean-produkter tåler maskinopvask.

Produkter i bæredygtigt træ
Epicurean er stolt af at fremstille produkter, der ikke kun er enkle, funktionelle og langtidsholdbare, men som også er miljøvenlige fra start til slut. Det gælder både, når det kommer til valg af materialer og selve fremstillingen, hvor restprodukter og mængden af affald er minimeret. I alle produkter fra det innovative amerikanske firma forenes det miljørigtige med det funktionelle og formfuldendte.

Vejl. pris og forhandlerliste: www.tj.dk.

Se Epicurean og find priser HER

MILJØBILLEDER

Herunder kan du downloade højtopløselige miljøbilleder fra kataloget.

Klik på linket, billedet åbner i browseren, højre klik på billedet, klik på 'Gem billede som', vælg hvor du vil gemme billedet på din computer.

Epicuran_miljøbillede1

Epicuran_miljøbillede2